14 Ocak 2018 Pazar

Işıklansın Duvarlar - DIY - Işıklı Duvar Süsü Yapımı

Kendinize bir iyilik yapmak istiyorsanız yaşadığınız ve çalıştığınız yani gün içinde en fazla zaman geçirdiğiniz alanları cennete çevirin. Sonuçta sadece size ait, hatıralarla dolu, ellerinizle inşaa ettiğiniz bir cennetten daha huzurlusu ve mutlusu olamaz.

Yeni yıl ışıklarına resmen aşık biri olarak ışıklarımı kutuya koyup bir yerlere kaldırmaya içim elvermedi. Mia'yla sıvadık kolları kendi kendimize bir şeyler yaptık.  Sağolsun ışığı parçalamaya, dalları sürüklemeye, hasır ipi yakalamaya çalışmaları olmasa duvar süsüm asla bu kadar içime sinmezdi. :)


Ben dalları örer gibi yaparak kalınlaştırdım, başlarını ve sonunu da hasır iple sarıp sabitledim. Sonrada ışıgı belli aralıklarla dallara doladım. Işığı bir metre kadar salıp tekrar doladım. Elon Musk'ın bile düşünemeyeceği sistemimi size şöyle basit bir örnekle açıklayayım. Hani mutfakların girişlerine asılan ve her seferinde oranıza buranıza takılan süsler var ya. İşte sistem o. Aslında yaparken daha fazla resim çekmeyi isterdim ama Mia efekti sağolsun buna izin vermedi. :)
Veee sonuç.. Evin en sevdiğim köşesini daha güzelleştirdi. Kitaplarımı artık yeni yıl ışıklarının verdiği huzur ve umutla okuyabilirim.

Yeni yıl kutlanmaz diyenlere aldırmayın. Bu kadar kısa ve monoton hayatlar yaşarken her şey kutlanabilir. Mesela hayatınıza kattığınız yeni bir yazar, yeni bir insan, yeni bir karar..  Işığımın altından sesleniyorum size ve çok güzel bir yıl geçirmenizi diliyorum.. Son olarak da bugünü huzurlu bitirip bomba gibi bir haftaya geçmeniz için ufak bir hediye veriyorum.. Burdan buyrun.. 

Hayatım ve hayatıma olan sevgim üzerine yemin ederim ki, hiçbir zaman bir başka insan için yaşamayacağım ve hiç kimseden benim için yaşamasını istemeyeceğim. 
John Galt
Atlas Silkindi, Ayn Rand

6 yorum:

  1. Ne kadar güzel olmuş. Bence süper bir fikir.
    Akşam böyle bir eve gelmek çok keyifli olur gerçekten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.. :)
      Sormayın bu ara soğuk bahanesiyle mis gibi ev kuşu oldum. Kedim, annem, ben ve bolca müzik. Daha ne olsun ;)

      Sil
  2. O duvarı böyle laciverte boyasan mesela, sanki yıldızmışlarmış gibi olmaz mı ? =) Böyle de güzel olmuş sadece fikir vermek istedim ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süper olur tabii :) Hadi yap sen resim atarsın bana ;))

      Sil
  3. aynı şekilde ben de kaldırmaya kıyamayıp baş ucumdaki panoya dolayıverdim. Bu kadar estetik ve daha önemlisi kullanışlı olmadı ama kutu da değil ya, ona bile sevinçleniyorum. :) öyle bir umutlanma isteği...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı hisleri paylaşıyoruz. O ışıklar resmen yeni bir başlangıcın simgesi benim için de :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...