23 Mayıs 2013 Perşembe

Nerede evin? Kimde?

Benim asıl derdim ne çok zengin olmak, ne de her şeyde çok çok başarılı olmak.. Benim tek derdim her şey bittiğinde evimi bulabilmiş olmak. Bir şehirde, bir insanda.. Pişman olmadan, iyi ki yaptım, iyi ki yaşadım diyebilmek. İyi ki evimi bulabilmek için bunların hepsini yaptım diyebilmek.

Daha evimi bulmuş gibi hissetmiyorum.. Çoğumuzun benim gibi aradığını da hissediyorum.. Benden tüm evsizlere gelsin bu şarkı. Hatta tam hafta ortasındayken, hayatın ortasında sayalım kendimizi ve evimizi bulabilmek için her şeyi göze alalım, ne dersiniz?


With every small disaster
I’ll let the waters still
Take me away to some place real
'Cause they say home is where your heart is set in stone
where you go when you’re alone
Is where you go to rest your bones
It’s not just where you lay your head
It's not just where you make your bed
As long as we’re together, does it matter where we go?
Home



Buket

6 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Benim tek derdim her şey bittiğinde evimi bulabilmiş olmak.

    Çok içten, çok güzel, kısa ve öz bir yazı olmuş. Çook beğendim, beni de anlattığın için sağol:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Garip bir heyecan var bilio musun :) Sanki cok kisa zaman sonra hep beraber en guzel gunleri anlaticaz birbirimize. Bakarsin o zmn evimizi de anlatiriz. Hemncik olmasa da olucak. O kadar eminim ki :))

      Sil
  3. Merhabalar Uçan Karavan;yazınıza istinaden İskenderiyeli Kavafisin bir şiirini paylaşmak isterim ;
    ' 'Bir başka ülkeye, bir başka denize giderim' dedin.
    'Bundan daha iyi bir başka şehir bulunur elbet.
    Her çabam kaderin olumsuz yargısıyla karşı karşıya
    -bir ceset gibi- gömülü kalbim
    Aklım daha ne kadar kalacak bu çorak ülkede?
    Yüzümü nereye çevirsem, nereye baksam
    kara yıkıntılarını görüyorum ömrümün
    boşuna bunca yılı tükettiğim ülkede'
    Yeni bir ülke bulamazsın, başka bir deniz bulamazsın
    bu şehir arkandan gelecektir.
    Sen gene aynı sokaklarda
    dolaşacaksın. Aynı mahallede koşacaksın;
    aynı evlerde kır düşecek saçlarına.
    Dönüp dolaşıp bu şehre geleceksin sonunda. Başka
    bir şey umma-
    Ömrünü nasıl tükettiysen burada, bu köşecikte,
    öyle tükettin demektir
    bütün yeryüzünde'

    Benim inancım şu ki ;insanlık tarihi ne kadar eskiye uzanırsa uzansın varolustan bugune geçen süreçte yaşamın kavramı,anlamı tam olusturulamamıştır.İnsanoğlu hep bir arayışın içerisinde kalmış ve kalacaktırda ve dediğiniz gibi her vakit bir evin arayışı içerisinde tükenecek zaman...(Şarkı için teşekkürler)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Hikayedeki Adam oncelikle yorumun icin tesekkurler. Farkli bakis acilari sizin kendinizi sorgulamaniza ve kendinizi daha fazla tanimaniza yardimci olur. Ben insanin her yerde ayni oldugunu dusunuyorum. Evet sehirler insanlarda iz birakir, bazi insanlar gibi pesinizden de gelirler ama diger yandan sizi siz yaparlar. Siz ne kadar tanirsaniz kendinizi, mutlu olmaniz icin ne yapmaniz gerektigini de bilirsiniz. Bence insanoglunun degil her bireyin ayri ayri var olma nedenleri var. Her birimizinki de birbirine inanilmaz derece sıkı bir sekilde bagli. Umarim cok mutlu olmanin yolunu en kisa zamanda bulur ve iyi ki varim dersiniz. Neden varimdan cok daha anlamli bir cumle olur..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...