12 Mayıs 2013 Pazar

Ne güzel şeysin hafta sonu!

Baktım beni şımartacak kimse yok, bugün ben de kendimi şımartırım dedim! Bir güzel uyudum sonra da kendime yatakta kahvaltı servisi yaptım ;)) Servisim dahilinde Pitch Perfect (film çok güzel, herkese tavsiye ederim!) de vardı. Sonraa büyük bir kararlılıkla aldım elime bilgisayarımı, blogla uğraşmaya başladım. Neredeyse bir yıl olacak blog açılalı, ilk tasarımda kalakalmıştım.  Bugün kendisi yenilendi. Sanırım 3 saatlik uğraş sonunda tam da istediğim şeyi yapabildim. En sevdiğim, bazılarını gördüğüm, bazılarını görmeyi çok istediğim yerleri ve bana ilham veren insanların çizimlerini netten buldum sonra oturdum paintte kestim biçtim, power pointte de hepsini birleştirdim! Photoshopsuz köyden mi geliyorsun kızım dediğinizi duyuyorum, ben photosopu sevmiyorum, renk menk için iyi ama al 20 resmi birleştir diyince ölüm kendisiyle uğraşmak. Power pointte sistem geliştirdim, neler yapıyorum neler kendisiyle ;)) Hem gördüğünüz gibi gayet de oluyorlar, şu an gördüğünüz kolaj tam 20'den fazla çizimin birleştirilmesiyle oluşturuldu. Hadi amaa bir alkış ;))

Yapılacaklar listesine bir tik atıldığına göre uzanıp birazcık bişiler de yazabilirim dedim. Uzatmak, felsefe yapmak yok, hafta sonuna uygun sohbet edelim diyorum;)

Stumbleupon.com diye bir site var. İlgilendiğiniz türleri giriyorsunuz, o size binlerce site sunuyor. Canım sıkılınca ben genelde oraya atıyorum kendimi. Bir sürü tasarım, resim, ürün var içinde.. Orda takılırken bir site buldum ve içindeki tasarımlara resmen bayıldım! Tasarımcımız bazı şarkı sözlerini tasarımlarında kullanmış ve cidden çok başarılı olmuş. Sitemize buradan ulaşabilir, aşağıda da bir iki örnek bulabilirsiniz. Daha çok güzelleri var, bir bakın derim;)

We Found Love - Rihanna


Fame - Irene Cara

Hafta sonu diye kelimelerim resmen gülümsüyor değil mi?  O zamann bi de şarkı gelsin benden size! Çooookkk mutluu hafta sonlarııı!!


23 yorum:

  1. Hımm bu yeni hale bayıldım, ayakta alkışlıyorum :))

    YanıtlaSil
  2. Benden de alkış, benimde hoşuma gitti(:

    YanıtlaSil
  3. Vallahi süper olmuş, güle güle kullan :DD Benimde bir ara uğraşmam gerek.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkuure ederriim :) yap yap degisiklik iyidir :)

      Sil
  4. Tasarımına bayıldımmm!!! Supermanin de ayrı guzel :). Bende oturup blog tasarımı ogrenmeye vakit ve de sabır olmadıgından biriyle anlaştım, uzerinde calisiyor. Bakalım umarım guzel bir şey çıkacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim tasarımlar power pointte oldular ama içime sindi cidden. Seninkilerin de çok güzel olacağından eminim :)) Tekrar teşekkürler, beğenmene çok sevindim :))

      Sil
  5. Çok iyi olmuş bloğun yeni hali, bayıldım :) İnşallah sizin için çok daha verimli olur..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Evet inşallah ayda 4 diil de 14 fln yazma şansım olur. Ya da zamanım olur. Tasarım bir sayısal kazandırcak şansı getirirse de değmeyin keyfime ;) Keyfimize tabii :)

      Sil
  6. yaa Pukimo süper olmuş bu yeni header! :) alkış alkış alkış!! Şubat'tan beri bloga uğramayan ben bir de kalkıp tema mı değiştireceğim ahahah bu arada bi kaç gelişme olabilir, olursa da 1 ay kadar İzmir'de olacağım ;) oley oley :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Marleneeeeiiimmm canım ciiğerimm :)) Geeeel gel hatta o bir ay bizde kaaaall.. Ama hemen gel çünkü bende de yeni gelişmeler olabilir :)))
      Çok özledim ya atla hemen geel nolur :)

      Sil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. power point ne iyi fikir, headerin müthiş olmuş yahu :))

    YanıtlaSil
  9. Tesekkurleerr :)) evet evet powerpointle yapmak kolay bi de ;)))

    YanıtlaSil
  10. Ben utanacağım yakında beceremem diye hiç uğraşmıyorum :)

    YanıtlaSil
  11. güzel olmazmı hıc:D



    ucaan karavan cekılısım var beklerım

    YanıtlaSil
  12. Yanıtlar
    1. Elimden geleni yaparım :) Söyle bakalım nasıl bir şey istiyorsun? :))

      Sil
  13. sen eskiden daha çok yerdin:)))))kıh kıh kıh artık büyümüşsün... kendine dikkat ediyorsunn.. değişmişsin ama farkında mısın bilmiyorum ve tabiki değişeceksin... kim değişmediki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke ismini de yazsaydın..
      Bloğa uğradığın için teşekkürler. Ben hala çok yiyorum ;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...