31 Ocak 2013 Perşembe

Korkmadan yaşamak.. Güzel şey!

Korkmamak güzel şey.
 Kaybetmekten, kaybolmaktan korkmamak.. 
İstediğin gibi, istediğinle yaşamak.
Ağlamaktan, dokunmaktan, tükenmekten korkmamak. 
Ne olursa olsun bir gün tekrar gülümseyeceğine, yeniden başlayabileceğine inanmak. 

İnanmak, inanabilmek ayrıcalık,
Kendine, kaderine, içindeki güce inanmak korkmamak aslında. 

 Bugün güzel bir gün desem. 
Sadece bir kez yaşayabileceğim hayatıma,
Yeniden, yeniden başlayabileceğimi bildiğim için,
Yaşadığım kötü anların aslında beni ben yaptığını,
O anlarda yanımda olanların hep yanımda olacağını anladığım için..


Bugün güzel bir gün.. 
Yaptığım hataları tekrarlama lüksüm olduğu için,
Hayatımın tek sahibi ben olduğum için.. 
Ve her şeyden çok O'na inandığım için.. 

Buket

9 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fon müziği güzel olmuş :)
      Hadi şimdiden iyi hafta sonları ;)

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  2. Bir anka kuşu gibi;
    kendimi külümden yarattım..

    YanıtlaSil
  3. merhaba sizi bir mim ödüle davet ediyorum:)

    http://burcinkuran-wonderlust.blogspot.com/2013/02/mim-from-muguet.html

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kadar olur. Biraz önce mimlemiyorlar bile beni, ben de yazamıyorum, bloğum unutulcak diye somurtmuştum :)) En kısa zamanda tüm sorulara cevap vereceğim :)

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. O kadar da diil :)) Yazıcak zaman bulsam o kadar anlatıcak şeyim var ama :)

      Sil
  4. Great Blog and posts my friend, congratulations and many greetings from:
    http://leyendas-de-oriente.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...