29 Eylül 2012 Cumartesi

Bütün yaşamın hoşçakal demekle geçecek, bu seni sevmekten alıkoymasın...

Öncelikle play'e basıyoruz. Siz okurken bırakın arkadan çalsın.. 





Kalbiniz ne alemde? 
Zamanında kırıldı mı? Boşlandı mı??
Korktunuz diye kenara çekilip sessiz sedasız takıldı mı? 
Etraftakilere özenip sevmek istedi mi? Yoksa etraftakilerden tiksinip yok yok kalsın mı dedi? 

Eminim yukarıdakilerden birini çektirmişsinizdir kalbinize. Yaşananlardan sonra her yeni kıpırtıda bir önceki çatlağın sesini duymuşsunuzdur. Sonra da başlamışsınızdır bir daha mıııı asla, daha da sevmem, daha da ilgilenmem kendimi kaptırmam diye sızlanmaya, kendinizi yıpratmaya... 

Peki neden "bir daha asla"? Neden bir daha asla sevmeyeceğini düşünür insan? Ya da güvenmeyeceğini? Neden insan kendine bu kadar düşman olur? Sevmek, değer vermek, içinizden geldiği için ilgilenmek karşınızdakine yaptığınız herhangi bir jest değil ki... Siz kendinize bir iyilik yapıp hayatınıza "sevgi" katıyorsunuz. Siz kendinizi sevdiğiniz için başkasını sevebilecek cesareti gösterip, karşınızdakine verdiğiniz değeri korkmadan gösteriyorsunuz. Bunu yapıyorsanız ve karşılığında aynı ilgiyi alıyorsanız ne mutlu size. Yok alamıyorum ama ben ne hissettiğimi biliyorum, utanmıyorum ve vazgeçmiyorum diyorsanız, ben de size keşke sizin gibi insanlar daha fazla olsa diyorum.. Bence siz gerçekten kendi hisleri için yaşayabilen güçlü bir insansınız. Benden ya da etrafımdaki çoğu insandan daha fazla hem de... Benim de tanıdığım bir kaç kadın var böyle.. Sevdiğini ne maddi durumu, ne aman aman tipi, ne de etrafındaki insanlar için seviyor. Sevdiği adamı sadece o olduğu için onu istediği için seviyor ve onun yanında oluyor. Onun için savaşıyor. O adam bazen inanılmaz derecede çekilmez olsa bile hem de.. :)

Güzel şey sevmek, değer vermek.. Geçmişte yaşadıklarınızın bu hislerin sizdeki anlamlarını yitirmesine izin vermeyecek kadar güçlü olmak.. Eskiden olanların, geçmişte kaldığını ve almanız gereken dersi aldıktan sonra onları ait olduğu yerde, geçmişinizde bırakmanız kendinize yapabileceğiniz en güzel jest.. Ben yıllar yıllar önce çok aşık oldum. Herkesi karşıma aldım. Çok üzüldüm. Ama bir yandan çok da güldüm. Hep güldüğüm anılar aklımda, şimdi ona sadece çok mutlu olsun diyorum. Sevgi dediğiniz sadece aşk değil ki, arkadaşlık bence Aşktan bile önemli... O apayrı bir sevgi... Yıllar yıllar önce çok güvendiğim dostlarım oldu. Yine güzel anılar aklımda.. Yine mutlu olsunlar diyebiliyorum. Çünkü devam ediyorum. Yeni insanlarla tanışıp onlara değer veriyorum, eğleniyorum, öğreniyorum, seviyorum, özlüyorum, üzülüyorum, kızıyorum... İnsanı insan yapan hiç bir hissin kaybolmasına izin vermiyorum. Bunları yazıyorum diye mükemmel bir psikolojim var sanmayın. Bazen, belki de çoğu zaman, ben de sevdiklerimi yıpratıyorum ama bu sadece beklentilerimden. Belki de hislerimden. Arkadaş dediğin yanında olacak diyorum.. Yalnız kaldığı için değil, sana verdiği değer için, birlikte mutlu olduğunuz için. Sevgili dediğin hayatını paylaşacak seninle.. Senin yarın olacak... Olmuyor mu? Küsmüyorum hiç bir şeye. Devam ediyorum. Önce onlara gülümseyerek hoşçakal diyorum, sonra yoluma devam ediyorum.. 

İnatla vazgeçmiyorum işte inancımdan.. Hayatıma önüne geleni sokmadığıma göre üzülürsem bile ona değer diyebileceğimi biliyorum. Bazen, ona değer çünkü bana katlanıyor da diyorum ;) 




Hayat bu hiç bir şey kesin değil tabi..  Onun için değer dediğiniz insan da gidebilir.. Olmuyorsa hoşçakal demek, hayatınıza giren insana merhaba demek kadar doğal.. Önemli olan her "hoşçakalın" size birşey öğretmesi ve asla ne inancınızı ne de umudunuzu törpülememesi.. 

Ps.: İhracatta  mali krizler diz boyu, bir de aşk, arkadaşlık doktoru oliyim dedim.İnşallah iyi gelmiştir söylediklerim. Sorularınız için lütfen blog adresine mail atınız. Esen kalın, bol bol seviniz, sayınız efenim.. :)) 

3 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nispet yoksa daha "vahim" durumuna ermemişsin. Hedef 2013 ;))

      Sil
  2. tuhaf filmler izliyosun ben gibi sakıncalı bir durum :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...